fredag 24 januari 2014

HELG!


Igår skrev  jag slutprov i Naturkunskap 1a2, det gick nog helt okej... Tror jag!
Får jag godkänt blir jag nog jäkligt förvånad ändå.
Alla såna atom-DNA-enzym-grejer är så jävla svåra att få in i skallen.
Jag tycker det är sjukt intressant med naturkunskap, men jag har verkligen inte lätt för det alls :/
Vissa människor har ju helt stört enkelt för exempelvis kemi.
De kan bara titta på en kemisk formel och fatta allt.
Jag å andra sidan fattar INGENTING - och så har det tamigfan alltid varit.

________________________________________________________

Idag sov jag till 12. Ja fyfan vad jag sov!
Bestämde mig för att denna dag ska spenderas i soffan och göra absolut ingenting alls.
Eller jo, kanske dricka nåt glas vin lite senare och käka mögelost...
Fast det är ju inte så ansträngande!

Helgen kommer spenderas med att försöka jobba undan lite och förbereda mig inför kursen i Naturkunskap 2 som börjar på Måndag. Pluggpluggplugg!
Fyfan.
Jag vill jobba!

Har världens tråkigaste blogg också.
Det har ju inte hänt nåt roligt, och jag varnade er för att min vardag är dö-trist!
Vad ska jag skriva om?
Har idétorka, så förslag mottages gärna.





 

1 kommentar: