tisdag 21 januari 2014

Power of the night

Det är så sjuuukt låg aktivitet här nu.. Jag har så fruktansvärt jävla AP-mycket plugg att jag vill gräva ner mig i en grop i marken och bli där tills sommaren.

På tal om i sommar!
Det finns så stört mycket saker  jag vill hitta på i sommar, Sweden Rock, Magic Circle, Hellfest, Maiden, Aerosmith, Skogsröjet blabla.
Det lutar dock åt att det blir Sweden Rock iallafall, dock har jag ju funderat över det ordentligt och saken är att jag faktiskt hade sparat pengar om jag åkte på Hellfest istället.. För då är jag ju inte tvingad att åka och se Aerosmith & Maiden utöver SRF eftersom de spelar på Hellfest ;)

Aaah.. alla dessa hårda beslut!
Jag har ju inte varit så pepp på SRF i år för tycker inte lineupen är så jäkla rolig.
Magnum
Freak Kitchen
Alice Cooper
Rob Zombie
Transatlantic
Uriah Heep
Dark Angel
Pretty Maids
Annihilator
Black Sabbath
W.A.S.P.
Jaguar
Sodom
Y&T
Electric Banana Band
Cloven Hoof
Danger Danger
Talisman
Tesla
Alter Bridge
Masterplan

Detta är väl de band som lockar mest hittills...
Och många av dem har jag redan sett flera gånger innan :S

Det lutar ändå åt en 3dagarsbiljett! Men vi får se :)
Jag ska ha råd med Magic Circle Festival, Maiden i Danmark & Aerosmith också.

Fyfan. Jag har knappt ens råd att tänka på't just nu.

______________________________________________________________

Vad ska ni hitta på i sommar?

2 kommentarer:

  1. Lillebrorsan tar studenten på torsdagen mitt i SRF men jag tänkte försöka deala till mig skjuts hem och tillbaka över dagen (hoppas jag inte missar Alter Bridge, för jag ska fan stå och storgråta till "lillebrors" ära om de spalar in loving memory). Skogsröjet är ett måste, blir jag och gänget från Norrköping i vanlig ordning. Sen vettefan.. jag är ju sällan den som åker för banden oftast.. men åh,, den ljuva bubbla man lever i alltså <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, det låter ändå najs! :) Hoppas du sticker på SRF iallafall, så vi kan ses och vara roliga/klumpiga ihop!
      Jag är ju tvärtom den som åker i princip BARA för banden ;) Men det hinns ju alltid med en massa stök däremellan också höhö! Ja, no kidding.. Alla somrar ser likadana ut typ, love it <3

      Radera